PENGUMUMAN

Sekolah-sekolah kelompok PKG Triang mencapai 100% status pengisian terkini iQ-PSS... tahniah kepada semua GPM

Friday, May 16, 2008

Hasrat Yang Dimakbulkan

Alhamdulillah. Itulah ucapan yang paling baik rasanya untuk menunjukkan kesyukuran yang tak terhingga apabila hasrat saya untuk mendekati cikgu Sahrunizam tempohari dimakbulkan.

Pada pagi tadi saya telah menghadiri Mesyuarat Jawatankuasa Induk Pertandingan Puisi Dan Lagu Sekolah Menengah Peringkat Negeri Pahang di bilik mesyuarat PPD Bera jam 10.00 pagi. Saya masuk lebih awal, tiba-tiba masuklah hamba Allah ini (cikgu Sahrunizam) duduk sebelah saya dan terus berbisik, "maaf lambat, terpaksa tinggal majlis hari guru kat sekolah". Berderau hati saya. Makbul hajat koi.

Sambil mesyuarat, sambil kami berbincang. Rupanya dah lama cikgu Nizam mempunyai blognya sendiri. Saya dah masuk dalam senarai pautan kat sebelah kiri sana. Cikgu-cikgu bolehlah selongkar sendiri, terutama yang minat bidang sastera khususnya puisi. Rasalah ranumnya bahasa beliau di blog tersebut.

No comments: