PENGUMUMAN

Sekolah-sekolah kelompok PKG Triang mencapai 100% status pengisian terkini iQ-PSS... tahniah kepada semua GPM

Friday, April 25, 2008

Mesyuarat Pengurusan PKG Pahang

Semua staff PKG seluruh Pahang berkumpul di BTPN Pahang mulai 23/04/08 hingga 26/04/08 kerana menghadiri Mesyuarat Pengurusan PKG Pahang. Banyak input yang diperolehi dari mesyuarat tersebut yang perlu disebarluaskan kepada sekolah-sekolah sebagai makluman dan panduan untuk menghadapi perkembangan pendidikan kini. Saya akan maklumkan kepada cikgu-cikgu catatan input tersebut pada ruang waktu yang lain.

Pembinaan bangunan PKG Triang yang baru termasuk dalam RMK-9. Cadangan tapak di SK Sri Buntar. Apakah statusnya sekarang? Saya pun kurang pasti mungkin seminggu dua lagi ada beritanya. Apakah status bangunan PKG Triang sekarang? Berbangunan sementara dan menumpang di SK Durian Tawar.

PKG Triang mempunyai tiga orang staff iaitu saya, Ismail Abu Bakar (Peg. Teknopen), En. Hidzir Mohd. Isa (Peg. Teknopen) dan Pn. Salmiah Arshad (PT).

Jika ada kelapangan saya akan menyampaikan maklumat mengenai PKG sedikit demi sedikit supaya semua cikgu boleh memahami tugas dan peranan PKG serta operasinya dalam pendidikan di Malaysia.

No comments: